четвер, 23 грудня 2021 р.

Книга збирає друзів

 16 грудня, в рамках Національного тижня читання, працівники дитячої бібліотеки організували свято казки для учнів 2-Б (Н.В. Іщук) і 2-В класів (Н.В. Мараховська) КЗ «Гайворонський ліцей № 2». На захід запросили дитячу письменницю Людмилу Олександрук.

На початку свята говорили про книги, читання і казку. Приємно здивували відповіді наших розумних дітлахів на питання інтерактивної гри «Якби…». Якби у мене була чарівна паличка, то я б забажав: щоб всі люди на планеті були здорові, щоб Україна вступила в ЄС, що закінчилася війна, щоб була здорова моя бабуся, щоб одужала моя кішечка, щоб Україна стала заможною країною і т.д.
Потім діти із захопленням дивилися дві лялькових вистави за мотивами казок Л. Олександрук.
Гучними аплодисментами вітали малюки письменницю Людмилу Олександрук. Вона відповіла на численні запитання учнів, прочитала їм свою нову казочку «Як ослик Мося до школи пішов», діти відгадували загадки Мосіної абетки.
На завершення зустрічі діти подякували письменниці й побажали їй міцного здоров’я, творчого натхнення і на згадку про зустріч вручили солодкий подарунок, а Софійка Волощук свій малюнок.

Немає коментарів:

Дописати коментар