четвер, 4 березня 2021 р.

Небесна Сотня – герої нашого часу

18-20 лютого 2014 року – одна із трагічних сторінок в історії незалежності України. Ці дні стали завершальним етапом Революції Гідності і найбільш кривавою сторінкою протистоянь. У період 18-20 лютого 2014 року в центрі столиці загинули більше ста людей, кілька десятків зникли безвісти, більше тисячі дістали поранення.
Із метою вшанування подвигу учасників революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні дитяча бібліотека провела патріотичну годину «Небесна Сотня – герої нашого часу» з учнями 9-го класу Гайворонська філія № 1 КЗ «Гайворонський ліцей № 2». Бібліотекар разом з учнями за допомогою відеопрезентації відтворили хронологію подій, що відбувалися на Майдані Незалежності у 2013-2014 роках, згадували Героїв Небесної Сотні, переглянули відеосюжети про події на Майдані, хвилиною мовчання вшанували пам'ять учасників Революції Гідності.
Низький уклін всім учасникам революції Гідності, вічна пам’ять і слава Небесній Сотні! 

 

                           
 
                                
                          


вівторок, 16 лютого 2021 р.

Афганістан: подвиг, біль, пам’ять…


15 лютого в Україні відзначається День вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 32-та річниця виведення військ із Афганістану. До цієї дати в бібліотеці для дітей оформлено викладку літератури та проведено інформаційну хвилинку «Афганістан: подвиг, біль, пам’ять…». Бібліотекар В. Кузьменко розповіла дітям про історію тієї далекої війни та познайомила читачів із книгами, що розповідають про цей збройний конфлікт. В Афганістані воювали понад 160 тисяч громадян України, понад три тисячі українців з тієї війни не повернулись, серед них троє наших земляків: Олександр Новіков, Анатолій Недза та Вячеслав Мацієвський.



Любові чарівні сторінки


День всіх закоханих — це свято романтики, кохання та ніжності. У цей день прийнято дарувати коханим і дорогим людям квіти, цукерки, повітряні кульки та інші приємні подарунки.
Користувачі Гайворонської дитячої бібліотеки до Дня Святого Валентина 14 лютого дарували свої симпатії улюбленим книжкам. В бібліотеці оформлено книжкову виставу: «Любові чарівні сторінки», на якій представлено улюблені книги наших читачів (за попереднім міні-опитуванням). Діти фотографувалися із своїми улюбленими книгами. Боговін Люба обрала відразу два улюблених твори: Елеонор Портер «Поліана» та А. Аудлінг Сульберг «Таємниця суперкрутих». Для Каленик Софія найулюбленішою книгою є повість Олекандри Орлової «Котик Кексик» , Запольська Олександра вподобала детектив Андрія Кокотюхи «Гімназист і Чорна рука», Полівач Марина обрала «Антон та інші нещастя» Грюдіна Скреттінга. А Марія Макарчук в захваті від повісті Ніни Елізабет Грентведт «Happy END попри все?..»




В гості до книги чарівної

З метою залучення учнів до читання книг, а також для виховання любові до книги та читання працівники бібліотеки провели бібліотечний урок «В гості до книги чарівної» в 3-Б класі КЗ «Гайворонська філія № 2».
Діти дізналися про шлях, який пройшла книга, перш ніж опинилася на полицях бібліотек, з яких елементів вона складається та розглянули правила користування книгами.
Присутні активно брали участь у вікторині «Книга – твій друг», грали в літературні ігри та відгадували загадки.
Присутніх 17 кор.



Ми - за безпечний Інтернет!


Інтернет — цікавий віртуальний світ, який дозволяє нам дізнаватися багато нового, спілкуватися з людьми в різних кінцях світу, ділитися з іншими своїми захопленнями, мандрувати різними куточками нашої планети та багато іншого.
До Тижня безпечного Інтернету працівники бібліотеки завітали до КЗ «Гайворонський ліцей № 2» у 4-Б клас та провели урок безпеки «Ми – за безпечний Інтернет. Присутні дізналися, які небезпеки і загрози чатують на них у веб-просторі, розглянули різні ситуації, які можуть траплятися з кожним з нас та як правильно їх вирішувати. Також учні ознайомилися з правилами безпечного поводження в світовій мережі та взяли участь в іграх «Факт чи фейк», «Словничок web-сленгу» та вікторині «Кібербезпека в Інтернеті"


 







Вінок шани Лесі Українки


25 лютого – 150 років від дня народження Лесі Українки (Лариси Петрівни Косач-Квітки) видатної української письменниці, поетеси, перекладача, громадської та культурної діячки, фольклористки.
З нагоди цієї вагомої дати дитяча бібліотека розпочала цикл заходів присвячених письменниці.
Літературну годину «Вінок шани Лесі Українки» проведено в 4-А класі КЗ «Гайворонський ліцей № 1. Бібліотекар познайомила дітей із творчістю та біографією письменниці. Лариса Косач з дитинства була дуже обдарованою дитиною - в 4 роки вона вміла читати й писати, в 5 грала на роялі, у 6 р. навчилась вишивати. Коли їй було 9 років вона написала перший вірш «Надія», який присвятила своїй тітці, знала 9 мов, у 19 років написала підручник «Історія східних народів» для молодших сестер. Мала хист до музики і малювання, гарно співала. Писала в жанрах поезії, лірики, епосу, драми, прози, публіцистики, розвинула жанр драматичної поеми в українській літературі. Працювала в галузі фольклористики (наспівала 220 народних мелодій) і активно долучалася до українського національного та жіночого рухів. Твори Лесі Українки залишаються однією з найцінніших перлин в українській літературі й досі.
Діти відповідали на питання експрес-вікторини, щоб перевірити свої знання. На заході демонструвались відео презентація «Поетична квітка України», відеозапис пісні «Надія» на слова Л. Українки та мультиплікаційний фільм за казкою Л. Українки «Біда навчить»
В кінці заходу бібліотекар зробила огляд творів письменниці, які є в дитячій бібліотеці.
Присутн. 25 кор.
         





Мандрівка чарівним світом українських народних казок📖

Сьогодні працівники дитячої бібліотеки із книгами завітали до учнів 3-Б класу Гайворонської флії № 1 КЗ «Гайворонська філія № 2» (кл. Лопушанська О.М.). Спочатку діти обмінялись книгами, а потім бібліотекар Олена Романова провела літературну гру-подорож «Мандрівка чарівним світом українських народних казок». Учні мандрували по зупинках: «Місто казкових персонажів»: збирали казкових героїв, які загубилися між пасажирами потягу; на зупинці «Казканія» вгадували казку за описом;на зупинці «Перекрутки» називали перекручені назви літературних творів;«Загадкова зупинка» відгадували казкові загадки;
і на кінцевій зупинці «З якої казки ми прийшли» діти відгадували літературних героїв за описом.